Promocje
HUNA WOF BLUZKA MOTOCYKLE PUDROWY RÓŻ XL / XXL
HUNA WOF BLUZKA MOTOCYKLE PUDROWY RÓŻ XL / XXL
150,00 zł 60,00 zł
szt.
HUNA (11) ANA1 SUKIENKA CZARNY PEPITKA 46 3XL 2GAT
HUNA (11) ANA1 SUKIENKA CZARNY PEPITKA 46 3XL 2GAT
299,00 zł 69,00 zł
szt.
HUNA MARIKA PASTELOWY ŻÓŁTY 46 3XL POLSKI PRODUKT
HUNA MARIKA PASTELOWY ŻÓŁTY 46 3XL POLSKI PRODUKT
180,00 zł 105,00 zł
szt.
HUNA ZUZIA przejściowy ZIELONY MIĘTOWY 42 XL
HUNA ZUZIA przejściowy ZIELONY MIĘTOWY 42 XL
270,00 zł 189,00 zł
szt.
HUNA OKTAWIA JASNY SZARY KURTKA PRZEJŚCIOWA 40 L
HUNA OKTAWIA JASNY SZARY KURTKA PRZEJŚCIOWA 40 L
420,00 zł 195,00 zł
szt.
HUNA MILENA RÓŻOWY PŁASZCZ PRZEJŚCIOWY 44 XXL
HUNA MILENA RÓŻOWY PŁASZCZ PRZEJŚCIOWY 44 XXL
520,00 zł 270,00 zł
szt.
HUNA WOF BLUZKA MOTOCYKLE PUDROWY RÓŻ M / L
HUNA WOF BLUZKA MOTOCYKLE PUDROWY RÓŻ M / L
150,00 zł 60,00 zł
szt.
HUNA (168) MARIKA ZŁAMANA BIEL ŻAKIET 42 XL 2 GAT
HUNA (168) MARIKA ZŁAMANA BIEL ŻAKIET 42 XL 2 GAT
180,00 zł 68,00 zł
szt.
HUNA (10) ANA SUKIENKA CZARNY PEPITKA 42 XL 2 GAT
HUNA (10) ANA SUKIENKA CZARNY PEPITKA 42 XL 2 GAT
299,00 zł 69,00 zł
szt.
HUNA (138) NOA JASNY NIEBIESKI 38 M 2 GAT -60%
HUNA (138) NOA JASNY NIEBIESKI 38 M 2 GAT -60%
280,00 zł 111,00 zł
szt.
HUNA MARIKA PASTELOWY ŻÓŁTY 48 4XL POLSKI PRODUKT
HUNA MARIKA PASTELOWY ŻÓŁTY 48 4XL POLSKI PRODUKT
180,00 zł 105,00 zł
szt.
HUNA SYLWIA CIEMNY SZARY BEŻ PRZEJŚCIOWY 36 S
HUNA SYLWIA CIEMNY SZARY BEŻ PRZEJŚCIOWY 36 S
429,00 zł 310,00 zł
szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje
CZAS NA REKLAMACJĘ Z TYTUŁU RĘKOJMI
 - 2 lata
 - rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców
 
ADRES DO REKLAMACJI
SEAHORSE / BUDYNEK HUNA
UL. PERLA 10A
41-300 DĄBROWA GÓRNICZA
 
DODATKOWE INFORMACJE
Dbamy o Twoje prawa, w tym prawo do złożenia reklamacji na sprzedawane przez nas towary. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas Towaru oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi.
 
Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady Towaru z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dziennik Ustaw z 2002 roku o numerze 141, poz. 1176 ze zm.). Mamy obowiązek dostarczyć Towar bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania Kupującemu.
 
Ważne! Jesteśmy odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili. Reklamację możesz złożyć na przykład:
- pisemnie na adres: ul. Perla 10A, 41-300 Dąbrowa Górnicza;
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@polskieplaszcze.pl;
 
W opisie reklamacji podaj: (1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyśpieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. Pamiętaj, że Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na nasz koszt dostarczyć Towar wadliwy na adres: ul. Perla 10A, 41-300 Dąbrowa Górnicza. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania jego dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest nam udostępnić Towar w miejscu, w którym się znajduje.
 
Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Postanowienia dotyczące przedsiębiorców - Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za Towar wobec Kupującego nie będącego konsumentem zostaje wyłączona. - Z chwilą wydania przez Sprzedającego Towaru przewoźnikowi przechodzą na Kupującego nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedający w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.
 
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności konsument może skorzystać z:
- stałego polubownego sąd konsumenckiego przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej
- postępowania mediacyjnego prowadzonego przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej
- bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
 
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl